Přejít k hlavnímu obsahu

Afterfall: Insanity CZ

30. 4. 2012 | 08:57 Všechny hry
Jak by mohl vypadat "konec světa" v roce 2012 a co z něj vzejde? Na to může dát odpověď ambiciózní polský titul Afterlife: Insanity, 3rd person survival akce z post-apokalyptického světa. Hra kombinuje prvky slavnách pecek Fallout a Dead Space - nabízí zajímavý příběh, tradiční krvelačné mutanty, podzemní tunely, zničené ulice na povrchu, stístěnou atmosféru a skvělou grafiku. V ČR hru tento měsíc vydalo vydavatelství TopCD s českými titulky.
Výchozí obrázek

Jak by mohl vypadat "konec světa" v roce 2012 a co z něj vzejde? Na to může dát odpověď ambiciózní polský titul Afterlife: Insanity, 3rd person survival akce z post-apokalyptického světa. Hra kombinuje prvky slavnách pecek Fallout a Dead Space - nabízí zajímavý příběh, tradiční krvelačné mutanty, podzemní tunely, zničené ulice na povrchu, stístěnou atmosféru a skvělou grafiku. V ČR hru tento měsíc vydalo vydavatelství TopCD s českými titulky.

Na doprovodném videu se tato survival akce představuje v plné parádě. Jde o dynamický, dobře sestříhaný trailer, který vydavatel TopCD opatřil českými titulky. Takhle vypadá svět Afterfallu - atmosféra izolace, tajemství ukryté v podzemním bunkru, boj o život, krev a šílenství (Insanity). Fanoušci akčních her a post-apokalyptických světů ala Fallout se mají na co těšit.



Pokud si chcete udělat o hře ještě lepší obrázek, můžete si po jejím světě udělat malou procházku. TopCD připravilo galerii exkluzivních obrázků, jaké se na internetu ještě neobjevily, a nazvalo ji Obrázky z apokalypsy. Screenshoty přitom doplňuje (ne)vážný komentář, který přibližuje prostředí a některé herní prvky jako zbraně nebo minihry.


Zničená kancelář, střecha děravá a uklízečka má zjevně zpoždění...


Z obrázku se zdá, že já jsem ten silák, který rozmlátil cihlovou zeď. Ve skutečnosti držím sekeru kvůli tomu, kdo to udělal...


Na chodbách tma, baterkou si svítíte na cestu, odněkud se ozývá tlumené vrčení a potvora ne a ne vyběhnout. Tahle klasika se snad neomrzí.


Někdo nebo něco nás zřejmě pozoruje z toho domu. Teď hrdina používá pistolí, ke které má dostatek nábojů. Není dobré si hned vystřílet všechnu munici do samopalu.


Opice kupodivu také přežily nukleární apokalypsu...


Pokus o psychologickou poradnu po nukleární apokalypse. No mají si toho hodně co vysvětlovat...


Arzenál zbraní pro boj zblízka je široký - prkna s hřebíky, trubky, sekyry, kotouče z cirkulárky, páčidla atd. A navíc, co se vám vybaví, když se řekne "srp a kladivo"? Zaručujeme, že po dohrání této hry se vám vybaví něco jiného...


Že by pistolka takhle zdemolovala auto? Ne, jistěže ne. Ale získáte i lepší střelné zbraně. Kadence, přesnost, palebná síla, zásobník - to vše je znát. S malým zásobníkem často uprostřed boje dojdou náboje. Malá kadence se může vymstít proti přesile ap.


I denní tisk tady mají. Tyhle noviny už asi četla půlka města...


Jako by nestačila ta destrukce, milióny mrtvých, zničená infrastruktura, ještě tu auta porušují fyzikální zákony. (Kdo nebo co dostalo auto takhle do vzduchu je důmyslně zakryto, nebudeme spoilerovat.)


Krásně oprýskaný, rezivějící tahač. Tenhle už sice nenastartujete, ale s jedním vozidlem si skutečně zajezdíte. Hra je vůbec zpestřená spoustou dynamických pasáží a miniher, kdy např. ovládáte jeřáb, nabouráváte se do zámků dveří ap.


Pohodlná pohovka a ohýnek na zahřátí. Takové věci běžně neuvidíte.

A ještě něco - ve hře je možné si zvolit obtížnost, takže kdo si chce zopáknout Dark Souls ve světě podobném Falloutu, jen do toho.

Štítky: Afterfall