Přejít k hlavnímu obsahu

Gaming Advanced by zonic: moneysystém & antieca

31. 3. 2008 | 02:16 Counter Strike 1.6
O co tu jde a půjde? Určitě mnozí z nás zaregistrovali sérii článků publikovaných na HLTV.org. Konkrétně jde o tři tématově různé série, které má na svědomí zonic z mTw.dk. Protože mě jejich obsah zaujal, rozhodl jsem se Vám na zkoušku zprostředkovat(rozumějte přeložit:) ) jednu z nich. Bude ze série "Gaming Advanced", co je cílem pochopíte během pár odstavců.
Výchozí obrázek

gaO co tu jde a půjde? Určitě mnozí z nás zaregistrovali sérii článků publikovaných na HLTV.org. Konkrétně jde o tři tématově různé série, které má na svědomí zonic z mTw.dk. Protože mě jejich obsah zaujal, rozhodl jsem se Vám na zkoušku zprostředkovat(rozumějte přeložit:) ) jednu z nich. Bude ze série "Gaming Advanced", co je cílem pochopíte během pár odstavců.

MONEYSYSTEM & ANTI ECA
Tento týden bude Gaming Advanced poněkud odlišné od ostatních, protože si myslím , že je čas vám ukázat jak je to u nás v mTw s money systémem a s anti eky. Obě části jsou extrémě důležité, protože nechcete prohrát anti eco.

MONEY SYSTEM
Dobrá, pojďme začít s gunroundy. Řekněme, že chcete dropnout dvě uspčka, takže můžete mít dva hráče s usp a malým armorem a druzí dva, co hodili usp můžou koupit HE granáty. Poslední může nést bombu s malým armorem.
takže to bude následovně:

hráč 1 – dropnul usp (bez kevlaru, pouze jedno HE)
hráč 2 – dropnul usp (bez kevlaru, pouze jedno HE)
hráč 3 – nosič bomby (Glock + malý armor)
hráč 4 – Armor a USP (od hráče 1 )
hráč 5 – Armor a USP (od hráče 2 )

CO MŮŽETE ZLEPŠIT?

Hráč 3 , který nese bombu a malý armor má kolem 150$. (800$ - 650armor = 150$).

Můžete jemu dropnout na startu USP, takže si může nakoupit náboje a poté dropnout hráči 4 nebo 5, takže vlastně máme 3 hráče, kteří můžou používat usp, Tudíž hráči 4 a 5 mohou skautovat mapu a pokud jeden z nich bude mít nízké HP, dropne gun hráči 3, protože ten bude mít dokoupeny náboje ze spawnu.

Takže jste vlastně využili money system k tomu, aby ste měli 2½ hráče s USP, což vás dělá mnohem silnějším v pomalých pistolkových kolech za Tčka.

ANTI ECO

Řekněme , že ste vyhráli pistolkové kolo a vaše skore vypadá následovně:

hráč 5 = 2 fragy (600$)
hráč 4 = 2 fragy (600$)
hráč 2 = 1 frag (300$)
hráč 3 = 0 frag (0$)
hráč 1 = 0 frag (0$)
V mTw je zakázané kupovat mp5 nebo Galil, Galil je moc drahý, když ho pravděpodobně nebudete používat v prvním buyroundu, a mp5 je plýtvání peněz, protože tenhle gun OPRAVDU nebudete používat v gunroundu.
Každopádně, řekněme , že nechcete kupovat Galil a mp5, ale pak hráči 3 a 1 mají problém, protože nikoho nezabili.

Mluvil jsem s ave-m, mým spoluhráčem, který mi sdělil že za vyhrané kolo dostanete 3250$ a pokud ste nezabili žádného soupeře, můžete pořídit pouze AK + malý armor, což je v anti ecu špatné, když soupeř s usp/dgl Vás bude trefovat jedině do hlavy.

Takže tady to máme:
hráč 5 kupuje AK + velký armor protože si to může dovolit
hráč 4 to samé
hráč 2 může také koupit AK + velký armor
hráč 3 má problém
hráč 1 má problém
hráč 1 dropuje AK hráči 3 takže on bude mít AK + velký armor, poté hráč 1 dostane od hráče 5 usp nebo jakýkoli gun jiný silnější než glock. Takže hráč 1 může běhat před ostatními a scoutovat CT.
ANTI ECO 2

Řekněme, že jeden hráč dal v prvním kole 4 fragy, takže situace se má takto:
hráč 5 = 4 fragy (1200$)
hráč 4 = 1 fragy (300$)
hráč 2 = 0 frag (0$)
hráč 3 = 0 frag (0$)
hráč 1 = 0 frag (0$)

Pak tu máme tedy dva hráče s 0$ - poté hráč 1 a 3 dropují jeden druhému AK , a hráč 2 jednoduše kupuje Galila a velký kevlar.

ZÁVĚR

Pokud chodíte pomalé pistolkové kolo za T a dropujete dvě USP hráčům s kevlarem, můžete také nakoupit náboje před dropnutím. Pokud hráč s usp bude mít nízké HP, může hodit gun, čímž získáte další usp s náboji.

V anti eco kolech je důležité mít čtyři hráče s guny, AK47 ne s Galilem/mp5 a jednoho hráče na skautování. Nicméně pokud v prvním kole jeden hráč zabije 4 soupeře, poté musí jeden kopit Galil.

Zdroj: www.hltv.org