Funkce s celým názvem Low Latency Mode vznikla díky technologii NVIDIA Reflex. Díky velkým zásahům do API pro herní vývojáře se podařilo snížit latenci o několik desítek procent. V jednoduchosti tak sníží odezvu na vše, co ve hře děláte. To znamená již na pohled mnohem lepší plynulost a vyšší snímky za sekundu.
V základním nastavení kontrolního panelu vaší NVIDIA grafiky je totiž LLM vypnutý. Jak ale známý Counter-Strike tvůrce HOUNGOUNGAGNE oznámil, právě zapnutí „režimu malé prodlevy“ vyřešilo všechny jeho problémy s plynulostí. Do té doby na jeho herní mašině sice CS 2 běželo na 300 FPS, ale pocitově šlo spíše o 60. Funkčnost LLM potvrdil také WarOwl: „Cože?! Tohle vyřešilo všechny potíže, hra nyní běží mnohem lépe.“
Low Latency Mode je pro grafické karty NVIDIA úžasnou funkcí. Některé herní tituly, jako VALORANT, ji mají přímo v nastavení hry. Její vliv na lepší plynulost tak není žádnou novinkou. Je tedy až s podivem, že pro hry není v základu zapnutá. V plné verzi CS 2 bychom se zapnutí LLM mohli také dočkat přímo ve hře.
Pokud vlastníte konkurenční grafiky AMD Radeon, tak za vyzkoušejí stojí podobná funkce Radeon Anti-Lag.
⚠️ PSA for CS:2 Beta Access ⚠️
— Yeff (@HOUNGOUNGAGNE) March 27, 2023
If like me, your game has 300 FPS but looks & feels 60... Nvidia control panel>Manage 3d>Program> low latency mode>ON
This fixed everything for me and I think I also fixed the input lag! Now my game feels crisp and clean like CSGO :DDD pic.twitter.com/lXfJNNyOou