Rozdílní agenti terorizují naše hry už tři a půl roku. Na turnajích je sice neuvidíte, protože jelikož neexistuje příkaz na jejich zakázání, musely zakročit gentlemanské dohody či jasné verdikty od organizátorů. V matchmakingu, na FACEITu a podobných službách ale má řadový hráč smůlu, pohled Valve na věc je zřejmý.
Jedním z důležitých aspektů, proč jsou agenti problematičtí, jsou rozdílné hitboxy, jak bylo krátce po jejich přidání dokázáno. Tenhle problém bude ale v CS 2 vyřešen. Již nyní se podařilo odhalit, že v nové verzi Counter-Striku se tvar částí modelů změní z krabicového na kapslový a všechny již budou totožné.
Here's what I found out about hitboxes in the new @CounterStrike
— Ansimist (@ansimist) April 4, 2023
Now, all player models have the same hitboxes size. When comparing the head hitboxes from CS2 to CSGO, they've increased by 4-20% depending on the agent skin. pic.twitter.com/HZpGnhO049
Jak ukazuje tato srovnávací tabulka, tak nejvíce problémoví agenti byli The Professionals, jejichž hitbox hlavy musel být zvětšen o neuvěřitelných 19,73%. Všechny skiny v oblasti hlavy byly zvětšeny o 4 až 20 procent, zatímco krk byl zmenšen o 13,5 až 28,5 procenta. Střílet hlavy tak bude nejen pocitově jednodušší. Mírného zmenšení se dočkaly také kotníky a ruce, což je zřejmě důsledek změny tvarů jednotlivých hitboxů.
Valve u pokračování legendární FPS série ukazuje, že jim na Counter-Strike 2 záleží. Tohle je další z kroků, po kterém hráči volali. Teď už jen doufat, že do beta verze pozvou další vlnu hráčů a přidají další mapy.