Přejít k hlavnímu obsahu

SteelSeries iron.lady Siberia Full-size Headset

26. 8. 2008 | 20:01
Při příležitosti ESWC představuje SteelSeries nový headset SteelSeries iron.lady Siberia Full-size.
San Jose - 26.8.2008 - vedoucí výrobce profesionálního herního vybavení, SteelSeries, dnes oznámil vydání SteelSeries Siberia Full-size Headset v růžovém provedení. The Pink Siberia Headset byly navrženy pro současné mladé dívčí a ženské herní skupiny a budou využívány dívčím týmem dříve známým jako Les Seules, nyní pod křídly Meet Your Makers.
Výchozí obrázek

15324_0.jpg

Při příležitosti ESWC představuje SteelSeries nový headset SteelSeries iron.lady Siberia Full-size.

San Jose - 26.8.2008 - vedoucí výrobce profesionálního herního vybavení, SteelSeries, dnes oznámil vydání SteelSeries Siberia Full-size Headset v růžovém provedení. The Pink Siberia Headset byly navrženy pro současné mladé dívčí a ženské herní skupiny a budou využívány dívčím týmem dříve známým jako Les Seules, nyní pod křídly Meet Your Makers.

Meet Your Makers je reprezentován ve 24 různých zemích, čítá nejlepší hráče Warcraft 3, DotA, Counter-Strike, Starcraft: Broodwar, FIFA a Call of duty 4 a vytváří jednu z největších sítí kombinující týmy s komunitou na světě. MYM.CS tým bude používat SteelSeries iron.lady Siberia Full-size Headset při soubojích ve hře Counter-Strike na ESWC.

Podle studie „Základní fakta o herním počítačovém a video průmyslu" společnosti Entertainment Software Association čítají nyní (v roce 2008) ženy a dívky okolo 40% herní populace a dívky starší 18ti let hrají 2krát více než chlapci mladší 17ti let.

Základ dívčích elektronických soutěží SteelSeries iron.lady je unikátní a populární událost pořádaná v Číně, hledající nejlepší dívky profesionálky ve Warcraft 3 po celé Asii, aby mohly bojovat o titul „Super iron lady". SteelSeries iron.lady reprezentuje sílu, odhodlání a schopnost dívek soutěžit na profesionální úrovni. Více na oficiálním webu http://www.steelseries.com/ironlady.

Hráčky mají významný vliv na herní průmysl a ovlivňují design našich produktů," řekl Bruce Hawver, výkonný ředitel SteelSeries. „Jsme připraveni představit naše profesionální herní příslušenství rostoucímu dívčímu obecenstvu a hráčkám. Ať už se rozhodli využívat našich typických černých a bílých headsetů nebo se rozhodli odlišit s růžovými, vědí, že SteelSeries navrhuje nejlepší nástroje schopné vítězit."

SteelSeries iron.lady Siberia Full-size Headset byly vyvinuty ve spolupráci s profesionálními hráči, aby bylo zajištěno kvalitní ozvučení a komfort při dlouhém hraní. Sluchátka může hráč použít i se svým oblíbeným MP3 přehrávačem, přenosným herním zařízením nebo prakticky ke všem druhům přenosných zařízení.

15324_1m.jpg

15324_2m.jpg

15324_3m.jpg

Cena těchto sluchátek se má pochybovat okolo 65 EUR.

SteelSeries je vedoucí výrobce herního zařízení a příslušenství, jako například sluchátek, klávesnic, myší, software apod. dostupný v 75 různých zemích. SteelSeries, jehož motto zní „výhra je vše", se v popředí herního příslušenství pohybuje od svého založení v roce 2001. Firma zavedla po celém světě nové výkonnostní testy herního příslušenství a spolupráci s předními světovými hráči - tedy nejnáročnějšími uživateli. Strategie SteelSeries je jednoduchá: „Uvedeme jen produkty, které zvednou kvalitu a výkon na další, vyšší, úroveň." To zajišťuje optimální výkon a životnost v rozmanitém prostředí herních i jiných aplikacích.