Informace o mapě
Název se skládá z prefixu (ug_), typu mapy (aim_), modifikace (akm4_/awm_) a verzi (1). Obě strany mapy jsou shodné - dostanete vždy stejné zbraně, rozložení prvků je na obou stranách taktéž shodné. Mapa je dost velká a obsahuje 32 spawnpointů, takže je vhodná pro public s více hráči, ale dostatečně přehledná pro hru 1on1 nebo 2on2. V modifikaci akm4 jde k dispozici m4, ak, dgl a nůž - všechny zbraně dostanete ihned po spawnu a můžete mezi všema prohazovat. Úprava pro AWP servery obsahuje pouze awm a nůž.
Od dnešního dne si můžete na serverech UG zahrát mapu ug_aim_1 a to ve dvou verzích - m4ak a awp. Autorem mapy je mullDie. Více informací, screenshoty, herní servery, odkaz na stažení a vyjádření autora naleznete v obsahu článku.
Informace o mapě
Název se skládá z prefixu (ug_), typu mapy (aim_), modifikace (akm4_/awm_) a verzi (1). Obě strany mapy jsou shodné - dostanete vždy stejné zbraně, rozložení prvků je na obou stranách taktéž shodné. Mapa je dost velká a obsahuje 32 spawnpointů, takže je vhodná pro public s více hráči, ale dostatečně přehledná pro hru 1on1 nebo 2on2. V modifikaci akm4 jde k dispozici m4, ak, dgl a nůž - všechny zbraně dostanete ihned po spawnu a můžete mezi všema prohazovat. Úprava pro AWP servery obsahuje pouze awm a nůž.
Servery s mapou (mapa je v maplistu)
pub.united-games.cz:27018 (AIM ONLY HS) - verze akm4
pub.united-games.cz:27019 (ONLY AWP) - verze awm
Odkaz ke stažení
http://stahuj.united-games.cz/~mulldie/ug_aim_mappack1.zip
Screenshoty
Screenshot #01
Screenshot #02
Screenshot #03
Screenshot #04
Screenshot #05
Screenshot #06
Screenshot #07
Screenshot #08
Screenshot #09
Screenshot #10
Vyjádření autora
kobEr: Čau mullDie, co tě vedlo vůbec k tvorbě mapy pro united-games.cz?
mullDie: na admin foru cRL rozjel topic, jestli nekdo neumi delat mapy do CS, tak jsem zareagoval, protoze jsem driv experimentoval s VHE.
k: Mohl by jsi nám poskytnout nějaké informace o průběhu tvorby mapy, volení prvků a textur?
m: Nejdriv me poslal cRL nakres s popiskem, jak by si to vubec cele predstavoval a ja to udelal uplne jinak :D. Cele se to nakonec zvrhlo v to, co vidite. Textury jsem zvolil zamerne tak, aby byly netradicni a byly v kontrastu s modely hracu. Jinak bedny jsou poskladane tak, aby couhaly jen hlavy, takze na aim.
k:Jsi spokojen s výsledkem? Můžeme očekávat další mapy s prefixem ug_ ?
m: Hodnoceni necham na hracich, to na me nezalezi. Pro me bude nejvetsi odmena to, kdyz se mapa ujme a hracum se bude libit. Pokud se tak stane, muzete se tesit na pokracovani.
k: Díky za krátký rozhovor, měj se :) .
m: taky ti dekuju, uzijte si vsichni mapu :-)